Creiem en l’art com a poder transformador de la societat

BRIANS: mujeres invisibles, ja a la venda

El primer fotollibre de la Fundació Setba, editat per Lumínic, que mostra com la fotografia pot esdevenir una eina d’empoderament per a dones internes en centres penitenciaris de Catalunya.

Aquest fotollibre inclou, a part dels retrats a les internes realitzats per la directora artística Marta Fàbregas, fotografies de l’espai de la fotògrafa Laura Gàlvez-Rhein i dos reportatges molt especials: un de la Camila Oliveira, actualment en tercer grau, i l’altre de Sofia Kyprisli, qui continua a Brians i que ha tingut a la fotoperiodista Sandra Balsells com a mentora.

Convocatòria Natura és Cultura

Respir artístic per a usuaris i usuàries d’entitats de salut mental de Catalunya

Calendari 2022

Aquest calendari és una mostra de les obres guanyadores i finalistes del Premi Setba 2021. Creat l’any 2012, està considerat el més ben dotat de l’Estat espanyol. L’objectiu principal és donar valor i visibilitat a aquests artistes i demostrar que l’art no entén de barreres.

El treball d’adaptació de les obres en format calendari ha estat realitzat pels artistes guanyadors i per l’estudi de disseny La Casa de Carlota. Els diners del calendari van pel projecte MAGISTRALS.

Convocatòria oberta Premi Setba

Certamen anual de pintura per artistes amb discapacitat intel·lectual

Els nostres projectes