1. Pàgina d'inici
  5. Calendari Premi Setba 2022

Calendari Premi Setba 2022

5,00 IVA incl.

Comença un any ple d’art.
Calendari de sobre taula de 14,8 x 21 cm

En estoc

Categoria: Calendari
Etiquetes: Premi Setba

Aquest calendari és una mostra de les obres guanyadores i finalistes del Premi Setba 2021. Creat l’any 2012, està considerat el més ben dotat de l’Estat espanyol. L’objectiu principal és donar valor i visibilitat a aquests artistes i demostrar que l’art no entén de barreres.

El treball d’adaptació de les obres en format calendari ha estat realitzat pels artistes guanyadors i per l’estudi de disseny La Casa de Carlota. Els diners del calendari van pel projecte MAGISTRALS.

El 2021 es van presentar més de 1.000 obres, de les quals només 20 van ser seleccionades com a finalistes i guanyadores en la categoria artística. Durant el procediment, s’aplica un rigorós compliment de les bases i una excel·lent selecció gràcies al jurat professional. En aquesta edició, van formar-hi part Glòria Andreu, responsable del projecte Art for Change de la Fundació “la Caixa”; Josep Fèlix Bentz, president del Reial Cercle Artístic; Marcel·lí Antúnez, artista multidisciplinari i cofundador de La Fura dels Baus; Josep Manuel Jaurena, gerent d’Art Mir i Cristina Sampere, directora de la Fundació Setba.

Productes relacionats