1. Pàgina d'inici

SKU: N/A
Categoria: Obres Premi Setba
Etiquetes: Asproseat

La lista de la compra és una obra d’Ana Velasco del grup ASPROSEAT del C.O. 1981, obra finalista al Premi Setba 2021.

Amb la venda d’aquest quadre, l’artista rebrà 100€, destinant 50€ a la Fundació Setba per finançar el projecte de formació artística MAGISTRALS, per persones amb discapacitat intel·lectual.

El Premi Setba és un certamen anual de pintura dirigit a artistes amb discapacitat intel·lectual. Actualment es tracta del premi més ben dotat de l’Estat Espanyol, que reuneix professionals del món de l’art, alumnes de Belles Arts, entitats i fundacions amb un mateix objectiu: detectar i reconèixer el talent d’aquests artistes.

El 2021 es van presentar més de 1.000 obres, de les quals només 20 van ser seleccionades com a finalistes i guanyadores en la categoria artística. Durant el procediment, s’aplica un rigorós compliment de les bases i una excel·lent selecció gràcies al jurat professional. En aquesta edició, van formar-hi part Glòria Andreu, responsable del projecte Art for Change de la Fundació “la Caixa”; Josep Fèlix Bentz, president del Reial Cercle Artístic; Marcel·lí Antúnez, artista multidisciplinari i cofundador de La Fura dels Baus; Josep Manuel Jaurena, gerent d’Art Mir i Cristina Sampere, directora de la Fundació Setba.

Productes relacionats