1. Pàgina d'inici

SKU: N/A
Categoria: Obres Premi Setba
Etiquetes: Fundació Ampans

Rey de las moscas és una obra de Sónia González de la Fundació Ampans, obra finalista al Premi Setba 2021.

Amb la venda d’aquest quadre, l’artista rebrà 100€, destinant 50€ a la Fundació Setba per finançar el projecte de formació artística MAGISTRALS, per persones amb discapacitat intel·lectual.

El Premi Setba és un certamen anual de pintura dirigit a artistes amb discapacitat intel·lectual. Actualment es tracta del premi més ben dotat de l’Estat Espanyol, que reuneix professionals del món de l’art, alumnes de Belles Arts, entitats i fundacions amb un mateix objectiu: detectar i reconèixer el talent d’aquests artistes.

El 2021 es van presentar més de 1.000 obres, de les quals només 20 van ser seleccionades com a finalistes i guanyadores en la categoria artística. Durant el procediment, s’aplica un rigorós compliment de les bases i una excel·lent selecció gràcies al jurat professional. En aquesta edició, van formar-hi part Glòria Andreu, responsable del projecte Art for Change de la Fundació “la Caixa”; Josep Fèlix Bentz, president del Reial Cercle Artístic; Marcel·lí Antúnez, artista multidisciplinari i cofundador de La Fura dels Baus; Josep Manuel Jaurena, gerent d’Art Mir i Cristina Sampere, directora de la Fundació Setba.

Productes relacionats