Vida i miracles de la plaça Reial de Xavier Theros

25,00 IVA incl.

En estoc

Categoria: Sin categorizar

Aquest llibre, coeditat amb l’Ajuntament de Barcelona, l’Associació d’Amics i Comerciants de la Plaça Reial i la Fundació SETBA, mostra la història de la plaça Reial des dels seus inicis fins a l’actualitat.

Hi ha anècdotes, personatges, indrets, locals, negocis… i l’opinió dels veïns i les veïnes que hi viuen.

Una història que mai no s’havia explicat!

El text va acompanyat amb 135 d’imatges d’arxius i col·leccions particulars. La majoria inèdites.

230 X 230 mm / 224 pàgines

Autor: Xavier Theros (Barcelona, 1963). Escriptor i antropòleg, cofundador del duet Accidents Polipoètics. Ha col·laborat en diverses publicacions, com els diaris Deia El País, i en programes de ràdio a La Xarxa o RAC1. Actualment, escriu al diari Ara i fa un espai en els informatius de betevé. És autor de diversos llibres, com La Sisena Flota a Barcelona (Premi Huertas Claveria 2010), Barcelona a cau d’orellaTots els meus carrersDiumenges a Barcelona o la novel·la La fada negra (Premi Josep Pla 2017).

Els diners recaptats amb la compra del llibre van destinats als projectes socials de la Fundació Setba.

Productes relacionats