Avís legal

FUNDACIÓ SETBA és la societat titular d’aquest Web. Per donar compliment a la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la informació comuniquem a continuació les següents dades:

FUNDACIO SETBA

NIF: G-66363953
Plaça Reial 10, 1º 2ª
08002 Barcelona
Telf. 93 481 36 96
email: info@fundaciosetba.org

Inscrita en el Registre de Fundacions amb el núm. 2867.

1.- Condicions d’us

L’usuari s’obliga a utilitzar la informació continguda en la present pàgina Web per les seves pròpies necessitats exclusivament i a no realitzar directa o indirectament cap tipus d’explotació comercial dels continguts i serveis als que tingui accés. L’usuari tindrà dret l’accés lliure i gratuït de la informació pública recollida a través de la mateixa, si bé la Fundació es reserva el dret a restringir l’ accés a determinades seccions i serveis del Portal.
És intenció de la Fundació oferir en tot moment una informació veraç i actualitzada. No obstant, aquesta informació pot contenir incorreccions tipogràfiques o inclús tècniques i  la Fundació no es responsabilitza de la idoneïtat de la informació continguda a la Web.

2.- Enllaços a tercers (Links)

Aquesta Web pot oferir diferents enllaços amb d’altres pàgines Web de tercers, el contingut de les quals pot variar, de forma ràpida, per les característiques pròpies d’Internet. Per tant la Fundació no es fa responsable de les informacions, serveis i continguts en general d’aquestes pàgines Web de tercers.
Qualsevol pàgina externa a la qual s’accedeixi a través de la Web de la Fundació és independent pel que l’entitat no te cap control envers el contingut de les pàgines de tercers. Un enllaç amb qualsevol altre pàgina que no sigui de la Fundació no implica que aquest recolzi o accepti cap responsabilitat pel seu contingut o ús.
En el cas que la Fundació tingués coneixement efectiu de que l’activitat o la informació a la que remeten aquests enllaços fos il·lícita, constitutiva de delicte o que pugui lesionar bens o drets de tercers susceptibles d’indemnització, actuarà amb  la diligència necessària per suprimir l’enllaç corresponent a la major brevetat possible.

3.- Contingut sobre el website

En la Web es presenten els artistes, projectes, activitats i espai, entre uns altres, de la Fundació Setba. Fundació Setba, es reserva el dret de modificar la informació i/o el contingut sense previ avís.
Les imatges d’algunes obres pot ser que no es corresponguin amb l’obra original per factors tecnològics de color, llum, i/o enquadrament de la fotografia, aliens a Fundació Setba.
La Fundació Setba no garanteix la disponibilitat de la/les obra(s) exposades en el web. Per conèixer la disponibilitat d’una obra, és preferible acudir o telefonar a la Fundació Setba (934813696).

4.- Drets de propietat intel·lectual

Les fotografies, textos, i dissenys són propietat de la Fundació Setba o de cada artista que han autoritzat expressament a la Fundació Setba per utilitzar-los.
Tot el material (text, imatges, àudio i vídeo clips, etc.) que forma part d’aquesta pàgina web és propietat de la Fundació Setba i pot estar protegit així mateix per altres restriccions de copyright; altres persones i entitats poden ser també titulars d’aquest material, a més de la Fundació Setba.
La Fundació Setba permet la reproducció dels textos no signats, que poden ser reproduïts amb finalitats no comercials, sempre que es respecti la seva integritat, se citi expressament la font i el seu copyright i no es lesionin els interessos de la Fundació Setba. Qualsevol altre ús d’aquests textos està específicament prohibit.
Les reproduccions, en suport paper o informàtic, de tot o part del contingut del citat web estan autoritzades sota la condició que el seu ús sigui estrictament personal, excloent tot aquell amb finalitats publicitàries i/o comercials. L’accés a la web i als seus continguts no implica llicència alguna per a la seva reproducció i/o distribució i no està permès fer-ho sense la prèvia autorització de la Fundació Setba. La reproducció, i/o manipulació sense prèvia autorització està estrictament prohibida i constitueix un delicte.

5.- Propietat industrial

El nom Fundació Setba i el logotip, són marques registrades. Queda terminantment prohibida la seva reproducció.

6.- Ètica i responsabilitat de l’usuari de la pàgina Web corporativa

La Fundació no serà en cap cas responsable de l’ús de la Web que realitzi l’usuari. L’ usuari s’abstindrà de portar a terme qualsevol conducta en l’ús de la Web o dels recursos posats a la seva disposició que vagi en contra dels drets de propietat intel·lectual o industrial de la Fundació o de tercers, que vulneri l’honor, la intimitat personal o familiar o la imatge a tercers, o que siguin il·lícits o vagin en contra de la moralitat i deixarà en tot cas indemne a l’entitat davant de qualsevol reclamació, judicial o extrajudicial, que es presenti com a conseqüència d’aquest  ús. L’usuari s’abstindrà de portar a terme per qualsevol mitjà la destrucció, alteració, inutilització o danys de les dades, programes o documents electrònics que pertanyin a l’entitat, així com la introducció o difusió a la xarxa de programes, virus, applets, o qualsevol instrument físic o electrònic que causin qualsevol tipus d’alteració a la xarxa, en el sistema, o en els equips de tercers.

7.- Llei aplicable – Jurisdicció

La resolució de qualsevol controvèrsia o divergència relacionada amb aquesta Web es regirà per la legislació espanyola, i amb competència els Jutjats i Tribunals de la ciutat de Barcelona.