Natura és cultura 2022

Benvinguts i benvingudes al Natura és cultura 2022

Projecte destinat a entitats de salut mental de Catalunya. Es tracta d’una estada d’una setmana per a persones que conviuen amb trastorns mentals, en la qual s’hi realitzen tallers artístics en un entorn natural.

El projecte té la voluntat de contribuir a la integració social dels usuaris, fomentant les capacitats artístiques i facilitant el contacte amb la natura. També respon a la necessitat de donar un respir a les famílies i als mateixos usuaris, que no tenen massa oportunitats de sortir del seu entorn quotidià.

L’estada es realitza a la residència d’artistes Cal Gras d’Avinyó, a la comarca del Bages. Tant l’allotjament com els àpats es fan al mateix emplaçament. La Fundació Setba finança totes les despeses, inclòs el transport dels participants.

D’entre totes les entitats que s’ajustin als requisits de la convocatòria, es realitzarà un sorteig per escollir les entitats beneficiàries.

Aquest certamen està organitzat per la Fundació Setba amb el patrocini de Bizcabar i Capital Care i amb la col·laboració de Pinturas Lepanto

Termini de presentació: 03/06/2022