La Fundació

La Fundació Setba és una entitat sense ànim de lucre, que treballa per a contribuir a la transformació social,
a través de la cultura de la mà d’artistes professionals.

Missió

Apropar l’art a col·lectius en risc d’exclusió social i mostrar la seva realitat a través de la cultura i les seves múltiples expressions.

Visió

Promoure una societat més justa i inclusiva, mitjançant manifestacions artístiques que ajudin a vertebrar i cohesionar el seu teixit social.

Valors

Creure en la cultura com a eina de cohesió social i apostar per la capacitat integradora de l’art, que es converteix en el seu vehicle de transformació.

Patronat

El Patronat és l’òrgan de govern i de representació de la fundació. És responsable d’administrar els béns i drets que integren el patrimoni de la fundació i de garantir que es destinin eficaçment al compliment dels fins fundacionals.

El nostre patronat està constituït per persones de l’àmbit de la cultura, la gestió, l’advocacia i la consultoria, entre d’altres.

Darío Olaortua Rumeu

President

Impulsor i president de la Fundació Setba, Fundación Setba Chile i Fundació Hèstia per a l’habitatge social. Va treballar durant 25 anys al sector financer i va ser membre del Consell d’Administració de diverses empreses. Actualment, compagina les seves responsabilitats amb diverses iniciatives culturals en l’àmbit de la poesia i la música.

Yolanda Mora Morera

Vicepresidenta

Llicenciada en Ciències Econòmiques i en Psicologia, treballa des de fa 20 anys com a consultora per a empreses familiars a Espanya i a Iberoamèrica i exerceix com a psicòloga en consulta privada.

Mariola Foix Llorens

Vicepresidenta executiva

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Des de 2005 col·labora amb entitats en l’àmbit de la Cooperació Internacional, l’Ajut humanitari i Quart Món.

Joan Rodés Parellada

Secretari

Llicenciat en Dret i advocat, especialitzat en Dret mercantil, civil i urbanístic. Col·laborador en diverses revistes jurídiques i professor de l’Escola de Pràctica Jurídica. Patró de la Fundació BARCELONA i amateur d’Art.

Cristina Sampere Fernández

Vocal

Llicenciada en Belles Arts. Artista i comissària d’art amb més de 30 anys d’experiència. Des de 2012 dirigeix Setba. Creu que l’art ha d’arribar a tots i en defensa la dessacralització.

Helena Borbón Porta

Vocal

Enginyera Industrial amb una àmplia experiència professional en la direcció d’entitats socials, educatives i culturals del tercer sector. Aposta per un món més equitatiu en el qual es garanteixi la integració a la societat de totes les persones i, per a això, l’accés a la cultura resulta imprescindible.

Jaume Freixas Güell

Vocal

Llicenciat en Ciències Empresarials a ESADE, va tenir una carrera professional en diverses àrees, principalment en administració i finances, a diverses empreses com Velcro Europe, S.A. Ha estat president de la Fundació “La Nostra Llar Santa Anna” y actualment és vicepresident del Col·legi de l’Art Major de la Seda.

Miquel Lerin Vilardell

Vocal

Ha estat agent artístic durant gairebé quaranta anys, representant molts cantants lírics. Des de molt jove ha col·laborat amb l’organització del Concurs Internacional de Cant Tenor Viñas, que porta el nom del seu famós besavi. També ha exercit la crítica musical i ha format part de diversos jurats internacionals.

Equip de gestió

Els components del nostre equip son:

Mariola Foix

Gerent

Cristina Sampere

Directora

Maria Budó

Responsable de projectes

Llicenciada en Història de l’Art. Amb més de 15 anys d’experiència en el sector de la gestió cultural, en entitats públiques i privades.

Laia Higuera

Responsable de comunicació

Graduada en Publicitat i RRPP. Ha treballat en diverses agències de comunicació de Barcelona. La seva passió per l’art i la cultura l’ha dut a incorporar-se a la Fundació Setba.

Juli Moreno

Responsable d’administració

Llicenciat en Economia, amb experiència en auditoria de comptes i gestió comptable. S’incorpora a l’equip de Setba el novembre de 2014.

Col·laboren amb nosaltres