Arxiu fotogràfic del barri Gòtic
El Centre Cívic Pati Llimona s’ha proposat crear un arxiu d’imatges sobre la història del Barri Gòtic, per rescatar fotografies oblidades als calaixos i compartir experiències. Les imatges es reproduiran digitalment i quedaran endreçades per facilitar-ne la consulta. També es duran a terme activitats paral·leles com projeccions a l’espai públic.
L’interès per recuperar la història del barri Gòtic per part del Centre Cívic Pati Llimona ha convergit, en el temps i gairebé en l’espai, amb el de la Fundació Setba per crear un arxiu digital sobre la història de la Plaça Reial.
Per a més informació sobre el projecte d’Arxiu fotogràfic del barri Gòtic podeu consultar el web del Pati Llimona: patillimona.org/blog/presentacio-larxiu-fotografic-barri-gotic
I sobre el projecte interactiu La memòria de la Plaça: www.fundaciosetba.org/projecte-interactiu-la-memoria-de-la-placa

Entrades recents
- Traspassant Murs arriba per primera vegada al CP Ponent amb l’artista Tope 29 d'abril de 2026
- Iolanda Sebé torna a portar la fotografia a les dones de la presó de Ponent 27 d'abril de 2026
- 7 dones, 10 sessions i un 70% menys de malestar emocional a Brians 1 20 de març de 2026
- L’exposició Dona, fotografia, presó arriba al CC Ateneu Fort Pienc en el marc del cicle 8M 5 de març de 2026
- Els artistes Jaume Amigó i Olga Tragant lideraran el primer “Natura és Cultura” a Lleida 19 de febrer de 2026
Categories
- Premi Setba (70)
- Entrevistes (12)
- Magistrals (39)
- Natura és Cultura (52)
- Noticies relacionades (600)
- Sense categoria (13)
- Traspassant l'objectiu (63)
- Traspassant murs (26)