IV Trobada Empreses que sumen +
IV Trobada Empreses que sumen +
Amb la participació d’Irene Samper, directora d’ISR; i l’experiència de col·laboració de NORMA Editorial i la Fundació Pare Manel.
Cicle de trobades ‘Empreses que sumen +’
El proper dijous 21 de febrer a les 19h, tindrà lloc la IV trobada del cicle ‘Empreses que sumen +’ organitzada per la Fundació Setba, amb la col•laboració de l’Associació d’Amics de la Rambla, per promoure la responsabilitat social de les empreses mercantils mitjançant la seva col•laboració amb les empreses socials i els serveis o productes que ofereixen.
La IV trobada d’aquest cicle tindrà lloc el proper 21 d’octubre a la seu de la Fundació Setba i comptarà amb la presència de l’Ilma. Sra. Mercè Homs, regidora del Districte de Ciutat Vella, que presidirà l’acte.
Irene Samper, llicenciada en ciències econòmiques i empresarials per la Universitat de Barcelona. Actualment és directora d’ISR – Iniciativa Socialment Responsable, una consultora experta en organització i implantació de sistemes de gestió de la qualitat, del medi ambient i en Responsabilitat Social. Des de la seva extensa formació i coneixements, parlarà sobre ‘L’art d’integrar el talent i la solidaritat’.
L’experiència de col•laboració que es presentarà en aquesta quarta trobada serà la de NORMA Editorial i la Fundació Pare Manel, encapçalades per Rafael Martínez i el Pare Manel Pousa respectivament.
NORMA Editorial és una empresa independent fundada el 1977 per Rafael Martínez, que va iniciar aquesta aventura empresarial pràcticament en solitari, i que l’ha portat a crear una de les editorials de còmic amb més prestigi internacional. Des de fa més d’una dècada col•labora amb la Fundació Pare Manel en diferents projectes i accions.
La Fundació Pare Manel, per la seva banda, és una institució sense ànim de lucre, arrelada als barris de Verdum-Roquetes de Barcelona, que desenvolupa i lidera projectes d’acció social i educativa. Des de la Fundació es realitza una atenció integral, que afavoreix la socialització i es treballa per reduir les desigualtats d’oportunitats que pateixen molts infants i joves.

Entrada anterior
La memòria històrica de la Plaça Reial
Entrada següent
Conferència + mostra de tocats slow
Entrades recents
- Traspassant Murs arriba per primera vegada al CP Ponent amb l’artista Tope 29 d'abril de 2026
- Iolanda Sebé torna a portar la fotografia a les dones de la presó de Ponent 27 d'abril de 2026
- 7 dones, 10 sessions i un 70% menys de malestar emocional a Brians 1 20 de març de 2026
- L’exposició Dona, fotografia, presó arriba al CC Ateneu Fort Pienc en el marc del cicle 8M 5 de març de 2026
- Els artistes Jaume Amigó i Olga Tragant lideraran el primer “Natura és Cultura” a Lleida 19 de febrer de 2026
Categories
- Premi Setba (70)
- Entrevistes (12)
- Magistrals (39)
- Natura és Cultura (52)
- Noticies relacionades (600)
- Sense categoria (13)
- Traspassant l'objectiu (63)
- Traspassant murs (26)