La plaça dibuixa 2017
El proper dissabte 20 de maig la Fundació Setba organitza La plaça dibuixa, una activitat gratuïta oberta a tot el públic, per “envair” la Plaça Reial armats amb llapis i paper!
En aquesta tercera edició s’obriran novament diversos edificis de la plaça perquè qui vulgui la pugui dibuixar des d’un punt de vista diferent.

No cal que portis material de dibuix, nosaltres te’l donem! Però per poder participar i recollir el material sense fer cues, cal registrar-se des del següent enllaç (excepte els nens) i les places són limitades: www.eventbrite.com/e/registro-la-placa-dibuixa-2017-31322878573
ATENCIÓ: El lliurament del material de dibuix es farà de 10 a 11h.
També hi haurà un taller de dibuix infantil, impartit per l’il·lustrador Lluïsot Ninotaire, i tots els nens rebran un petit lot de material de dibuix!
En el marc d’aquesta jornada, la Fundació Setba organitza dos concursos: el premi al millor dibuix amateur i el premi a la millor foto de la jornada a Instagram (només entraran a concurs les fotos que portin l’etiqueta #setbalaplaçadibuixa). + info aquí
Com cada any, comptarem amb la participació de 15 reconeguts sketchers de la ciutat i de 15 estudiants d’art d’escoles del districte.
La jornada estarà amenitzada per Taller de Musics i Taller Obert, un projecte d’inserció social a través de la música impulsat per Taller de Músics amb el suport de la Fundació Bizcabar.
A aquesta iniciativa, organitzada per la Fundació Setba, se suma l’Associació de veïns i comerciants de la Plaça Reial, Royal Talens, Barna Art, l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Banc de Sabadell.
La Plaça dibuixa tindrà lloc el dissabte 20 de maig de 10 a 14h a la Plaça Reial de Barcelona.
Entrades recents
- Traspassant Murs arriba per primera vegada al CP Ponent amb l’artista Tope 29 d'abril de 2026
- Iolanda Sebé torna a portar la fotografia a les dones de la presó de Ponent 27 d'abril de 2026
- 7 dones, 10 sessions i un 70% menys de malestar emocional a Brians 1 20 de març de 2026
- L’exposició Dona, fotografia, presó arriba al CC Ateneu Fort Pienc en el marc del cicle 8M 5 de març de 2026
- Els artistes Jaume Amigó i Olga Tragant lideraran el primer “Natura és Cultura” a Lleida 19 de febrer de 2026
Categories
- Premi Setba (70)
- Entrevistes (12)
- Magistrals (39)
- Natura és Cultura (52)
- Noticies relacionades (600)
- Sense categoria (13)
- Traspassant l'objectiu (63)
- Traspassant murs (26)