La Sisena Flota a Barcelona
La Sisena Flota a Barcelona
Conferència i ruta guiada a càrrec del periodista i escriptor Xavier Theros.
En el marc de la mostra De la Vanguardia al Sidecar, la Fundació Setba organitza una conferència i ruta guiada a càrrec del periodista i historiador Xavier Theros, autor del llibre La Sisena Flota a Barcelona.
![]() |
![]() |
L’activitat s’iniciarà a la Fundació Setba, amb una conferència que durarà uns 45 minuts. Després es farà el recorregut per la Barcelona de la Sisena Flota, des de la Plaça Reial, passant pel carrer Escudellers, Arc del Teatre, la part baixa de la Rambla i el Port. Aquesta ruta té una durada prevista de 90 minuts.
El nombre màxim de persones que es poden apuntar a l’activitat són 30 i cal reservar plaça trucant al 93 481 369 6 o enviar un mail a info@fundaciosetba.org.

Entrades recents
- Traspassant Murs arriba per primera vegada al CP Ponent amb l’artista Tope 29 d'abril de 2026
- Iolanda Sebé torna a portar la fotografia a les dones de la presó de Ponent 27 d'abril de 2026
- 7 dones, 10 sessions i un 70% menys de malestar emocional a Brians 1 20 de març de 2026
- L’exposició Dona, fotografia, presó arriba al CC Ateneu Fort Pienc en el marc del cicle 8M 5 de març de 2026
- Els artistes Jaume Amigó i Olga Tragant lideraran el primer “Natura és Cultura” a Lleida 19 de febrer de 2026
Categories
- Premi Setba (70)
- Entrevistes (12)
- Magistrals (39)
- Natura és Cultura (52)
- Noticies relacionades (600)
- Sense categoria (13)
- Traspassant l'objectiu (63)
- Traspassant murs (26)

