‘Chaparrón’ de Loli Sicilia

SKU: N/A
Categoria: Obres Premi Setba
Etiquetes: Fundació Ampans

Chaparrón és una obra de Loli Sicilia de la Fundació Ampans, finalista al Premi Setba 2023.

El Premi Setba és un certamen anual que s’organitza des de 2011 amb l’objectiu de detectar i reconèixer els artistes amb discapacitat intel·lectual. En aquesta edició, s’hi van presentar 1.460 obres, de les quals només 14 van ser candidates al Premi Setba.

Amb la venda d’aquest quadre, col·labores a reconeixer el talent de l’artista i a finançar el projecte de formació artística per a entitats que treballen amb persones amb discapacitat intel·lectual, que porta el títol de Magistrals.

Durant el procediment de selecció de les obres finalistes al Premi Setba s’aplica un rigorós compliment de les bases gràcies al jurat professional. En aquesta edició, van formar-hi part Meritxell Duran, escultora, il·lustradora i creadora del guardó del Premi Setba; Montserrat Sampietro, del Departament d’Activitats de Cultura i Ciència de la Fundació “la Caixa”; José Manuel Jaurena, gerent d’Art Mir; Mònica Ramon, galerista i vicepresidenta del Gremi de Galeristes d’Art de Catalunya (GAC) i per Cristina Sampere, artista i directora de la Fundació Setba

Els membres del jurat van destacar l’obra per la composició dividida en tres plans amb proporcions diferents. Per la potència que té la cortina de pluja sobre el poble i l’espai que té davant que sembla que mai es mulli.

EmmarcatAmb marc, Sense marc

Productes relacionats